måndag 8 december 2008

Gå med i piratpartiet dagen

Inspirerad av Enligt min humla så har även jag hoppat på piratskutan nu idag när det är gå med i piratpartier dagen. Känns lite sniket att gå med utan att betala något så ikväll ska jag skicka in en donation på någon hundralapp. Nu är jag pirat och det är upp till folkpartiet att försöka vinna tillbaka min röst. Ett tips är att genast kicka Björklund och de andra relikerna som hestade om talibaner för att driva igenom FRA, eller frysta ut alla de som tyst och stilla röstade för FRA eller de som kommer rösta för IPRED.

- Johan

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vill bara tillägga att fp använde Bin Ladin som argument för IPRED också på fp's hearing...

Välkommen ombord!

Leo sa...

Du är inte ensam liberal, som nu blivit lila ;)

Johan sa...

Mikael tackar tackar :) Gjorde fp verkligen seriöst det? Hur i helsike kan de ens koppla fildelning till Bin Ladin? Snart börjar de väll påstå att det är Al-qaida som driver pirate bay för att finanisera terrorism...

Leo, förhoppningsvis kommer vi bli allt fler :)