onsdag 12 november 2008

Det är jag som är jag

Välkomna!

Jag heter Nils och är student i radiofysik vid den Sahlgrenska akademin som är en fakultet vid Göteborgs universitet. Denna hösten gör jag mitt examensarbete där vi studerar en effekt som kan uppstå då man behandlar sköldkörteln med radioaktivt jod. Jag kommer säkerligen att blogga om detta senare då jag har lite roliga och intressanta resultat att presentera.

Förutom vetenskap kommer jag att blogga om politik en del, både jag och Johan är ju inbitna liberaler som försvarar den friheten högt och lågt. I dagarna med FRA och IPRED kommer båda garanterat visa vart vi står i den frågan. Annars kommer allt mellan himmel och jord hamna här, jag har åsikter om många ting vilken ni lär bli varse.

Jag och Johan har ofta ganska överensstämmande åsikter men inte alltid. Det jag skriver står inte Johan nödvändigtvis för och vice versa.

Återigen, välkomna hit!

//Nils

Inga kommentarer: